Oldalak

2010. október 14., csütörtök

Thomas Cook


Főzésnél sohasem lehet eléggé hangsúlyozni a minőségi főtőedényeket. Először, amikor az egyik áruházlánc pontgyűjtő akciójában megláttam a Thomas Cook edényeket gyanakodva nézegettem, a képeket. Azután, amikor a kezembe vettem és "megmértem" a súlyát (anyukám szerint, minél nehezebb az edény, annál megbízhatóbb főleg, ha vastag aljú, acél) lázas pontgyűjtésbe kezdtem.
Utána elköltöztünk és a drága új edények vásárlása sokadrangúvá vált, főleg a férjem számára. Ezért is örültem annyira, amikor a születésnapomra rögtön hármat is kaptam ezekből a minőségi edényekből. Anyukám vett egy 1l-est és egy 2l-est, anyósom pedig megajándékozott egy grillserpenyővel. Hiába az anyukák tudják minek örül legjobban a főzni szerető lány! ;)
Azóta a többi edényem lényegesen ritkábban kerül elő. Én pedig imádom, hogy szinte lehetetlen odaégetni az ételt új szerzeményeimben (nekem még nem is sikerült).
Tudom, ez az akció rég lejárt már, ez a bejegyzés meg sokat várt itt, de annyira remek edények ezek, hogy muszáj közzé tennem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése