Oldalak

2011. február 2., szerda

Töltött karaj


Ezt a bejegyzést a férjem kívánságára teszem közzé. Az eredeti recept Gabah érdeme.
Életem párja, az elmúlt hétvégén cirka 18 kg csontozott hússal tért haza a vágóhídról, ahol dolgozik. Ez pedig négy szűzpecsenye kivételével mind karaj volt. Gyönyörű, frissen vágott színhús. Kívánhat ennél jobbat háziasszony?
Gabah receptjével már rég szemeztem, de sajnos nem kaptam pármai sonkát hozzá, meg valahogy a fontina sem áll itthon hegyekben. De aztán régi jó módszeremmel áthidaltam a problémát, tehát eltértem a recepttől. (Nem adtam fel az eredeti recept elkészítését sem, csak előbb el kellene mennem Pármába, friss sonkáért :) )
Szóval én nem írnám le ide újra a receptet, csak a módosításokat, azaz hogy én füstölt Karaván sajtot használtam és prosciutto crudot (ez volt itthon). A krumplipürébe pedig belekevertem a maradék diót (száraz serpenyőben megpirítottam előtte) és a megmaradt bacon szalonnát (előzőleg saját zsírjában kisütöttem).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése