Oldalak

2011. október 8., szombat

Trikolor tészta paradicsommal és tonhallal


Mindenki tudja, akinek van gyermeke, hogy ha boltba megyünk a vele, akkor ott biztosan kérni fog valamit. Általában lebeszélem a fiamat a kért termékről, de ez most nekem is megtetszett. Szilárdom ugyanis fél kiló tésztát szemelt ki, aminek a csomagolásán hatalmas betűkkel hirdetik, hogy BIO a piros és a zöld színt pedig paradicsom-, cékla ill. spenótporral érik el. Így most kivételt tettem és megvettem.

Hozzávalók 2 főre

25 dkg tészta
2 gerezd fokhagyma
2 kicsi tonhalkonzerv (olajban eltett)
20-25 db koktélparadicsom
fél citrom leve
csipet só
bors
ízlés szerint zöldfűszer

A tésztát sós vízben kifőzöm, közben elkészítem a szószt.
A tonhalkonzervekről nagyjából lecsepegtetem az olajat egy serpenyőbe. A fokhagymákat késpengével meglapítom és az olajba dobom. A koktélparadicsomokat megmosom, leszedem a száráról, elfelezem. A serpenyőbe teszem a paradicsomokat, kicsit pirítom, hozzáadom a halat. Sózom, borsozom, ízlés szerint fűszerezem. Pár percig a serpenyőben melegítem, kevergetem. Amikor a paradicsomok megfonnyadtak leveszem a tűzről, meglocsolom citromlével. Aki nem szereti a fokhagymát az halássza ki és dobja a kukába. (Nálunk Barna szereti, szóval én kihalásztam, és a tányérjára tettem.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése